Best Marketing • 20 september 2019

Uus tänavakampaania #kiiverkaitseb

Elektritõukeratta kasutajad väldivad kiivrite kasutamist. Meenutamaks inimestele kiivrite olulisust, käivitas PZU Kindlustus tänavakampaania #kiiverkaitseb.

On elementaarne, et jalgratturid kannavad kiivrit kaitsmaks oma tervist. Viimastel kuudel meie tänavatele tekkinud elektriliste tõukerataste kasutajad vaatavad kiivri kandmisele seevastu läbi sõrmede olgugi, et terviseriskide mõttes pole need jalgratastest kuidagi ohutumad liiklusvahendid. Liikumiskiirused on võrreldavad ning tõukerattad on isegi tundlikumad erinevate teekonaruste, aukude ja äärekivide suhtes.

Suunamaks liiklejate tähelepanu oma terviseohutusele käivitas PZU kampaania #kiiverkaitseb, mille raames jagati laiali 50 kiivrit, mis pandi elektriliste tõukerataste külge üle Tallinna. „Kiiver oli kingituseks kõikidele rataste kasutajatele. Kõige olulisem on toimetada inimesteni just sõnum, et tõukeratta peal pole nad kuidagi rohkem kaitstud kui jalgrattal ning kiivri kasutamine võiks olla loomulik,“ ütles PZU kindlustuse turundus- ja kommunikatsioonijuht Triin Piibor. PZU algatatud kampaania õnnestumisele aitasid kaasa Bolt ja Surfhouse.

Vaata videost inimeste reaktsioone kiivri avastamisel:

PZU on rahvusvaheline 200-aastase ajalooga kahjukindlustusselts. Poolas kuulub PZU-le varakindlustusturust 33 protsenti ja elukindlustusturust 42,9 protsenti ning Kesk- ja Ida-Euroopas on turuosa 13 protsenti.

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Kristi Remmik
Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700