Tööandja bränd on järjepidev lugude rääkimine. Ühe väikese agaga – selle välisele kuvandile saame rõhku panna alles siis, kui kolm vältimatut eeltingimust täidetud.
Mainitud kolm eeldust on piisavalt tugev sisemine tööandja bränd, lõpule viidud fookusgrupi intervjuud ning kõigutamatu vundament, et lugu nähtavaks teha. Teame ju küll ja veel paljusid edukaid ja tuntud brände, kuid tihtilugu jääb teadmata, kuidas nad tegutsevad tööandjana.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.