• 28.08.19, 16:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nädala kampaania: Bolt Food

Sel nädalal vaatame, kuidas läks Bolt Foodi lansseerimine. Kampaaniat kommenteerisid Bolt Foodi turundusjuht Liia Pjatakova ja Astri Grupi turundusjuht Matthias Vutt.
Nädala kampaania: Bolt Food
Idee ja kujundused: Bolti turundustiim
Kommunikatsioonipartner: JLP Miltton
Meediamiks: Facebook, Instagram, Google'i võrgustik, Bolti rakendus

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele