• 28.08.19, 16:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nädala kampaania: Bolt Food

Sel nädalal vaatame, kuidas läks Bolt Foodi lansseerimine. Kampaaniat kommenteerisid Bolt Foodi turundusjuht Liia Pjatakova ja Astri Grupi turundusjuht Matthias Vutt.
Nädala kampaania: Bolt Food
Idee ja kujundused: Bolti turundustiim
Kommunikatsioonipartner: JLP Miltton
Meediamiks: Facebook, Instagram, Google'i võrgustik, Bolti rakendus

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele