Saade "Lavajutud" on salvestatud konverentsil Password, kus räägivad Liviko jookide arhitekt ja Elisa Eesti juht.

- Liviko jookide arhitekt Hanna Kaur räägib Liviko eesmärgist, kuidas jõuda brändini, mis lööb läbi ka välismaal. Kuidas alustati ja mismoodi toode arenes? Foto: Marko Mumm
Esimesena saab sõna Liviko jookide arhitekt Hanna Kaur. Eesti mõistes suurtootja, maailma mastaabis meistrikojalik butiik otsustas luua värvimuutva Crafter's Gini. Eesmärk oli jõuda brändini, mis lööb läbi ka välismaal. Kuidas alustati ja mismoodi toode arenes?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.