Autor: Äripäev • 5. juuni 2019
Ainult tellijatele

Kuidas sündis jook, mis lõi läbi 40 riigis?

Liviko jookide arhitekt Hanna Kaur räägib Liviko eesmärgist, kuidas jõuda brändini, mis lööb läbi ka välismaal. Kuidas alustati ja mismoodi toode arenes?
Autor: Marko Mumm

Saade "Lavajutud" on salvestatud konverentsil Password, kus räägivad Liviko jookide arhitekt ja Elisa Eesti juht.

Esimesena saab sõna Liviko jookide arhitekt Hanna Kaur. Eesti mõistes suurtootja, maailma mastaabis meistrikojalik butiik otsustas luua värvimuutva Crafter's Gini. Eesmärk oli jõuda brändini, mis lööb läbi ka välismaal. Kuidas alustati ja mismoodi toode arenes?

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700