• 05.06.19, 15:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas sündis jook, mis lõi läbi 40 riigis?

Saade "Lavajutud" on salvestatud konverentsil Password, kus räägivad Liviko jookide arhitekt ja Elisa Eesti juht.
Liviko jookide arhitekt Hanna Kaur räägib Liviko eesmärgist, kuidas jõuda brändini, mis lööb läbi ka välismaal. Kuidas alustati ja mismoodi toode arenes?
  • Liviko jookide arhitekt Hanna Kaur räägib Liviko eesmärgist, kuidas jõuda brändini, mis lööb läbi ka välismaal. Kuidas alustati ja mismoodi toode arenes?
  • Foto: Marko Mumm
Esimesena saab sõna Liviko jookide arhitekt Hanna Kaur. Eesti mõistes suurtootja, maailma mastaabis meistrikojalik butiik otsustas luua värvimuutva Crafter's Gini. Eesmärk oli jõuda brändini, mis lööb läbi ka välismaal. Kuidas alustati ja mismoodi toode arenes?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele