• 31.05.19, 09:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kantar Emor: Eesti meediareklaamiturg tegi viimaste aastate suurima kasvu

Hoolimata eelmisel aastal Eestist rekordilise hulga reklaamiraha ära viinud sotsiaalmeediast kujunes esimene kvartal kodumaisele meediale üle pika aja väga heaks – reklaamimaht kasvas võrreldes eelmise aasta sama ajaga tervelt kümnendiku.
Valimisreklaam
  • Valimisreklaam
  • Foto: Liis Treimann
Kantar Emori meediauuringute juhi Margo Veskimägi sõnul oli kasv viimaste aastate suurim ja mõistagi vedasid seda erakondade reklaamipanused enne valimisi. „Samas oleks meediareklaamiturg jäänud kasvupoolele ka erakondade valimisreklaamita,“ märkis Veskimägi. Koos otsepostitustega osteti kodumaistelt meediaettevõtetelt reklaami 25 miljoni euro eest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele