Hoolimata eelmisel aastal Eestist rekordilise hulga reklaamiraha ära viinud sotsiaalmeediast kujunes esimene kvartal kodumaisele meediale üle pika aja väga heaks – reklaamimaht kasvas võrreldes eelmise aasta sama ajaga tervelt kümnendiku.
- Valimisreklaam Foto: Liis Treimann
Kantar Emori meediauuringute juhi Margo Veskimägi sõnul oli kasv viimaste aastate suurim ja mõistagi vedasid seda erakondade reklaamipanused enne valimisi. „Samas oleks meediareklaamiturg jäänud kasvupoolele ka erakondade valimisreklaamita,“ märkis Veskimägi. Koos otsepostitustega osteti kodumaistelt meediaettevõtetelt reklaami 25 miljoni euro eest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.