• 31.05.19, 09:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kantar Emor: Eesti meediareklaamiturg tegi viimaste aastate suurima kasvu

Hoolimata eelmisel aastal Eestist rekordilise hulga reklaamiraha ära viinud sotsiaalmeediast kujunes esimene kvartal kodumaisele meediale üle pika aja väga heaks – reklaamimaht kasvas võrreldes eelmise aasta sama ajaga tervelt kümnendiku.
Valimisreklaam
  • Valimisreklaam
  • Foto: Liis Treimann
Kantar Emori meediauuringute juhi Margo Veskimägi sõnul oli kasv viimaste aastate suurim ja mõistagi vedasid seda erakondade reklaamipanused enne valimisi. „Samas oleks meediareklaamiturg jäänud kasvupoolele ka erakondade valimisreklaamita,“ märkis Veskimägi. Koos otsepostitustega osteti kodumaistelt meediaettevõtetelt reklaami 25 miljoni euro eest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele