• 30.05.19, 09:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nädala kampaania: A. Le Coqi isotooniline alkovaba nisuõlu

Alkovabast õllest on saanud spordijook, mida soovitatakse juua pärast trenni. Pärtel Vurma Velvetist peab sellist lähenemist ebaeetiliseks.
Nädala kampaania: A. Le Coqi isotooniline alkovaba nisuõlu
  • Foto: Maarit Eerme
Loovagentuur: Taevas Ogilvy
Meediaagentuur Media House
Meediamiksis on TV, internet (veebibännerid, videobännerid), print spordiväljaannetes, sotsiaalmeedia, kauplusemeedia, üritusturundust, kõneisikud. Lisaks spordipartnerite enda uudiskirjad, lisaks kõneisikute sotsiaalmeediakontod, erialaliitude sisene kommunikatsioon.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele