• 30.05.19, 09:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nädala kampaania: A. Le Coqi isotooniline alkovaba nisuõlu

Alkovabast õllest on saanud spordijook, mida soovitatakse juua pärast trenni. Pärtel Vurma Velvetist peab sellist lähenemist ebaeetiliseks.
Nädala kampaania: A. Le Coqi isotooniline alkovaba nisuõlu
  • Foto: Maarit Eerme
Loovagentuur: Taevas Ogilvy
Meediaagentuur Media House
Meediamiksis on TV, internet (veebibännerid, videobännerid), print spordiväljaannetes, sotsiaalmeedia, kauplusemeedia, üritusturundust, kõneisikud. Lisaks spordipartnerite enda uudiskirjad, lisaks kõneisikute sotsiaalmeediakontod, erialaliitude sisene kommunikatsioon.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele