• 28.05.19, 10:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamitehnoloogiat arendav Eesti start-up laieneb ülemaailmselt

Reklaamitehnoloogiat arendav Eesti start-up NEXD tugevdab positsiooni globaalsel turul kaasates uue investeeringu ühelt juhtivatest kiire kasvuga start-up investoritelt Euroopast NEO Venture’ lt.
Reklaamitehnoloogiat arendav Eesti start-up laieneb ülemaailmselt
Peale nelja aastat kasvu kaasas NEXD uue investeeringu. Raundi juhtis NEO Ventures Capital, lisaks osalesid TS Investment Group, Future Tech Media, Alex Rahaman.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele