• 09.05.19, 11:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Smaily omandas Mailbow

Eesti meiliturunduse teerajaja Smaily omandas Mailbow, mille tulemusena võetakse üle tarkvara, kliendibaas ja meeskond ning jätkatakse veelgi suuremana Smaily nime all.
Smaily omandas Mailbow
Smaily tegevjuhi Erkki Markuse sõnul on juba aastakümne jooksul olnud nende eesmärgiks luua teadlikult lihtne tarkvara, millega saata ilusaid uudiskirju, et tõsta oma meiliturunduse kvaliteeti ja tõhusust, vähendades samal ajal ettevalmistusele kuluvat aega ja ressursse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele