Autor: Uku Nurk • 8. mai 2019
Ainult tellijatele

Kas lumehelbekesed mõjutavad finantsteenuste DNA-d?

Saates "Eetris on turundusuudised" räägiti pankade kuvandist. Selleks on stuudios külas TF Banki turundusjuht Birgit Jõgeva ja Swedbanki turundusjuht Arno Pae. Juttu tuleb sellest, kuidas on muutunud pankade suhtluskanalid ja millised on väikelaenude kommunikeerimise mured. Milline on viimase aja kõige edukam turundusaktsioon?

Arno Pae, Birgit Jõgeva ja saatejuht Uku Nurk
Autor: Maarit Eerme

Minevikuvaade

2. maailmasõda. Õhus hõljuvad lendlehed, mis puistati vaenlase lennukist meie linna kohale. Saame lugeda, kuidas ainus õige samm oleks alistuda koheselt, kuna meie olukord pidavat olema nii halb! Ajaloost teame väga hästi, et iga sõda tõstab esile mõnda tööstust - 2. maailmasõda andis suure panuse masinatööstusele. Sõjamasinate ehitamiseks oli vaja võtta suuri laene ja need omakorda tegid mitu pankurit püstirikkaks. Äri aeti sigari ja konjakiga. See on selline ütlus meeste kohta, kes luksuslikult möbleeritud puhketoas tähtsat juttu rääkisid. Ka eraisikud said laenu. Näiteks see talumaja, milles ma praegu elan, oli ostetud kinnisvaralaenuga. "Õnneks" sai laen tagasi makstud vahetult enne seda, kui algas 2. maailmasõda. Peremees küüditati.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700