Uku Nurk • 8 mai 2019
Uudised
Ainult tellijale

Kas lumehelbekesed mõjutavad finantsteenuste DNA-d?

Saates "Eetris on turundusuudised" räägiti pankade kuvandist. Selleks on stuudios külas TF Banki turundusjuht Birgit Jõgeva ja Swedbanki turundusjuht Arno Pae. Juttu tuleb sellest, kuidas on muutunud pankade suhtluskanalid ja millised on väikelaenude kommunikeerimise mured. Milline on viimase aja kõige edukam turundusaktsioon?

Arno Pae, Birgit Jõgeva ja saatejuht Uku Nurk  Foto: Maarit Eerme

Minevikuvaade

2. maailmasõda. Õhus hõljuvad lendlehed, mis puistati vaenlase lennukist meie linna kohale. Saame lugeda, kuidas ainus õige samm oleks alistuda koheselt, kuna meie olukord pidavat olema nii halb! Ajaloost teame väga hästi, et iga sõda tõstab esile mõnda tööstust - 2. maailmasõda andis suure panuse masinatööstusele. Sõjamasinate ehitamiseks oli vaja võtta suuri laene ja need omakorda tegid mitu pankurit püstirikkaks. Äri aeti sigari ja konjakiga. See on selline ütlus meeste kohta, kes luksuslikult möbleeritud puhketoas tähtsat juttu rääkisid. Ka eraisikud said laenu. Näiteks see talumaja, milles ma praegu elan, oli ostetud kinnisvaralaenuga. "Õnneks" sai laen tagasi makstud vahetult enne seda, kui algas 2. maailmasõda. Peremees küüditati.

Vormista tellimus kohe ja saad ligipääsu:
  • kõigile võtmega lugudele;
  • edukate kampaaniate case-study’dele;
  • raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele;
  • turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele;
  • bestmarketing.ee arhiivile.
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Marianne Liibert
    Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700