30. aprill 2019
Ainult tellijatele

Mad Men vs. Math Men – kas reklaam on meelelahutusbisnis või numbri-äri?

Igal aastal koguneme Kuldmuna galale, kus tunnustatakse möödunud aasta kõige loomingulisemaid reklaame. See on aasta tippsündmus, mis toob kokku kõik Eestis tegutsevad vähegi tõsiseltvõetavad loovagentuurid. Kuid kas need on ka reklaamid, mis klientidele kõige kasulikumaks osutuvad?

Jass Seljamaa
Autor: FCR Media

Efektiivne saab olla ka Kuldmunata

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700