• 30.04.19, 12:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundus ülikooli astujatele: Facebook kahaneb, Instagram kasvab, tavameediat kasutatakse vähe

Tartu Ülikooli, Tallinna Ülikooli ning Estonian Business Schooli turundajad jagasid oma kogemusi, kuidas püüda noore talendi tähelepanu ning veenda, et just nemad pakuvad parimat õppekeskkonda.
Turundus ülikooli astujatele: Facebook kahaneb, Instagram kasvab, tavameediat kasutatakse vähe
Ülikooli turundus on pikk protsess

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele