Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kuidas 2019. aastal edukalt seminare ja koolitusi korraldada?
Sageli sõltub koolituse edukus palju rohkem keskkonnast, kus seda peetakse, kui teemast, mida käsitletakse. Kas sina ikka võtad seda koolitusi korraldades arvesse, küsib Kaarel Talvoja.
Näed firmaürituste korraldamisega palju vaeva. Broneerid koha, ajad korda kõik olulised pisiasjad tehnikast võileibadeni – see nõuab rohkem aega ja energiat kui kõrvalseisjatele paistab. Paljud ürituse korraldajad on tundnud, et nende jõupingutusi ei osata teinekord hinnata. Ehk oled sinagi kogenud, kuidas kolleegid üritavad koolituspäevadest mööda hiilida, pidades väljasõite aega raiskavaks kohustuseks ja nii mõnigi jääb seminari päeval „haigeks“?
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“