• 13.04.19, 22:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas meiliturunduses paremaid tulemusi teha?

Äripäev raadiosaates "Digiturunduse praktikum" oli juttu sellest, millised on head meilide loetavuse numbrid, kui oluline on personaliseeritus ning miks peaks tegema meilide testimisi.
Smaily asutaja ja tegevjuht Erkki Markus (vasakul) ning saatejuht Priit Kallas Dreamgrow Digitalist
  • Smaily asutaja ja tegevjuht Erkki Markus (vasakul) ning saatejuht Priit Kallas Dreamgrow Digitalist
  • Foto: Maarit Eerme
Samuti räägiti sellest, kuidas äratada surnut baasi ning jagati soovitusi, kuidas müüki läbi meiliturunduse kasvatada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele