Maxima Eesti on kutsunud ellu ettevõttesisese struktuuriuuenduse, mille käigus saab müügi- ja turundusosakonnast kaks eraldiseisvat osakonda. Müügiosakonna juhina alustas tööd pika jaekaubanduse kogemusega Kadi Lainelo.
“Selleks, et meie jaeketi hinnaliidri positsioon tugevneks veelgi, kutsusime ellu struktuuriuuenduse, mille käigus saab senisest müügi- ja turundusosakonnast (toim. - osakonna juht on Janne Laik) kaks eraldiseisvat osakonda. Müügiettevõttena on meie eesmärk tagada klientidele hinnaliidri lubadus ja seda vajaduspõhiselt õigete hindadega, neis kanalites, kus klient viibib. Selleks peavad olema väga selged, hästi juhitud ja ajakohastatud müügiprotsessid,” märkis Kadi Lainelo meeskonnaga liitumise taustal jaeketi tegevjuht Marko Põder.
Maxima tegevjuht toonitas, et tiheda konkurentsiga turul ei saa rongist maha jääda. „Selge on, et konkurents on turul tihe, kliendi ootused on kasvanud ja kaupmees peab reageerima ja turu vajadustele keskenduma." Nad näevad, et valmistoidu osakaal suureneb tulevikus märkimisväärselt, kuna üldine elustiil liigub sinna, kus inimene tahab valmislahendusi.
„ Turundus saab nüüd keskenduda tarbijakäitumise analüüsile ja trendidele, annab vajaliku sisendi müügile, kes omakorda saab sellest teadmisest tulenevalt panna kokku sihitud müügipakkumised. Kui trend näitab, et ajanappuses olevad kliendid soovivad lõunapausiks meie poest haarata majoneesisalati ja kotleti asemel õlikastmes värsket salatit pardifileega, siis tuleb meil seda pakkuda,” rääkis Põder jaeketi strateegillisest otsusest viia müük ja turundus kahe tugeva juhi vedada.
Kadi Lainelo pikaajaline ja mitmekülgne kogemus pärineb muuhulgas Selverist, kus naine alustas 2000. aastal Järve Selveri avamisel tööstuskaupade osakonna juhatajana. “Nii suure poe avamine oli väga hea kogemus, mis on aidanud lihtsustada edasiste kaupluste avamisi,” tõdes Lainelo. Selveris omandas ta ostujuhi ametikohalt väärtuslikke kogemusi, juhtides viie aasta jooksul erinevaid esmatarbe- ja tööstuskaupade kaubagruppe, liikudes kümne aastase tööperioodi jooksul ka müügi- ja turundusdirektori positsioonile. Lisaks Selverile on Kadi Lainelo töötanud veel COOP Eesti Keskühistus jaeprotsesside arendusjuhina ja jõudnud ka ostudirektori ametikohale.
“Aasta jagu olen kogemusi hankinud meditsiiniärist, olles ravimite hulgimüügiga tegeleva Magnum Medical AS juhatuse liikmeks,” tõi Lainelo näiteid senistest töökogemustest. Selverile ja COOPile lisaks on Kadi töötanud veel Rimi Eesti Food AS meeskonnas müügiarendusjuhi ametikohal ja turunduse kampaaniaprotsesside juhi ametikohal.
“Maxima müügiosakonna juhina saan panustada oma teadmiste ja seniste kogemustega nii Eesti jaekaubandusturu tundmisega kui kitsamalt kampaaniategevustes ja hindade juhtimises,” ütles Lainelo. “Strateegilistest suundadest pean kõige olulisemaks jätkuvalt Maxima hinnaliidri positsiooni hoidmist ja tugevdamist. Kampaaniate osas on oluline luua väärtust klientidele, tehes nende vajadustele vastavaid pakkumisi. Ainult nii on võimalik tänases konkurentsis jääda kestma ja kasvada”.
Maxima meeskonnaga liitumisel väärtustab Kadi enim jaeketi rahvusvahelist tausta, ettevõtte ambitsioonikaid kasvu- ja arengusoove. „Maximal on suund muutustele ja mind kõnetas võimalus selles protsessis osaleda ja oma panus anda,“ lisas ta.
Seotud lood
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.