5. aprill 2019

Innovatsioonijuht Rosie Hawkins: tehisintellekt aitab trende näha, kuid väärtuse loob inimene

Kuidas ehitada üles tugevaid brände ja millised on tulevikusuundumused, rääkis Rosie Hawkins intervjuus Kantar Emori strateegiakonsultant Kristiina Kruusele.
Foto: Photo:Marko Mumm

Loe põnevat intervjuud maailma juhtiva teabe- ja konsultatsioonifirma Kantar innovatsioonijuhi Rosie Hawkinsiga, kes nõustab rahvusvahelisi suuri kaubamärke, alates Coca-Colast ning lõpetades Unileveriga.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700