• 01.04.19, 11:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Telereklaam YouTube'i ja Netflixi ajastul

Interneti ja eriti voogedastusteenuste kiire kasvu tõttu prognoositakse juba ammu, et televisiooni päevad on loetud. Hoolimata sellest on televisioon täie elu ja tervise juures ning selle mõjujõud on vaieldamatu.
Jan Wykrytowicz
  • Jan Wykrytowicz
  • Foto: Photo:Marko Mumm
Minusuguse digitaalse nomaadi jaoks oli ettekanne pealkirjaga „Telereklaam YouTube'i ja Netflixi ajastul” nii hariv kui ka kainestav. All Media Balticsi Online juht Jan Wykrytowicz Poolast näis hüüdvat Passwordi konverentsil „faktikontroll!“ iga telereklaami puudutava müüdi peale, ja kasutas statistikat, mida oli raske ümber lükata.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele