1. aprill 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Broadcasting vs narrowcasting: optimaalse lahenduse leidmine

Turundussõnumi laialipaiskamine (broadcasting) ja täppissuunamine (narrowcasting) on olnud omavahel sõjajalal juba mõnda aega. Nagu BBDO Düsseldorfi planeeringujuht Gordon Euchler turunduskonverentsil Password ettekandes märkis, süüdistatakse esimest selles, et ta on reklaamimaailma dinosaurus, mis peagi välja sureb, samal ajal kui viimast pilgatakse selle liiga kitsa lähenemise eest.
Gordon Euchler
Foto: Photo:Marko Mumm

Euchleri arvates on tänapäeva reklaamitööstuse probleem see, et trikid, mis enne olid tõhusad, on lakanud töötamast. Üks suurimaks probleemiks on, et tänapäeval jõuab reklaam sageli inimesteni, kes ei ole tegelikult sihtrühm.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700