Broadcasting vs narrowcasting: optimaalse lahenduse leidmine
Turundussõnumi laialipaiskamine (broadcasting) ja täppissuunamine (narrowcasting) on olnud omavahel sõjajalal juba mõnda aega. Nagu BBDO Düsseldorfi planeeringujuht Gordon Euchler turunduskonverentsil Password ettekandes märkis, süüdistatakse esimest selles, et ta on reklaamimaailma dinosaurus, mis peagi välja sureb, samal ajal kui viimast pilgatakse selle liiga kitsa lähenemise eest.
Gordon Euchler
Autor: Photo:Marko Mumm
Euchleri arvates on tänapäeva reklaamitööstuse probleem see, et trikid, mis enne olid tõhusad, on lakanud töötamast. Üks suurimaks probleemiks on, et tänapäeval jõuab reklaam sageli inimesteni, kes ei ole tegelikult sihtrühm.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]