USA firma Hubspoti kasvuhäkkeri David Ly Khimi 9 nippi pideva kiire arengu soodustamise rutiinide ja dokumenteerimise ülesehituseks ettevõttes.

- David Ly Khim rõhutas Passwordil, et kasvamiseks on põhiline õppimine ja nii õnnestumise kui ebaõnnestumiste analüüsimine.
- Foto: Marko Mumm
David Ly Khim juhib USA firmas Hubspot kasvatamise ja uute kasutajate ning klientide leidmise projekte, tema ametinimetus on kasvuhäkker. Khim sõnas turunduskonverentsil Password 2019, et kasvuambitsiooniga ettevõtted kipuvad pahatihti kopeerima teisi või otsima valmislahendusi, ilma et tegelikult isegi teaks, mis probleemi täpsemalt tuleks lahendada.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.