Hollandi turundusstrateeg Igor Beuker pani kuulajad turunduskonverentsil Password oma mugavustsoonis nihelema.

- Igor Beuker turunduskonverentsil Password 2019.
- Foto: Marko Mumm
Beukeri sõnul elame kaose ja muutuste ajastul. Järjest suurem tähtsus on kultuuril ja väärtustel koos innovatsiooniga. See tähendab eelkõige mugavustsoonist välja astumist, et sünniks midagi uut. Ta juhtis tähelepanu sellele, et kõik tahavad innovatsiooni, aga mitte keegi ei taha muutuda.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.