• 26.03.19, 17:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PwC tarbijauuring 2019: enim oste tehakse mobiiltelefoniga ja võtmesõnaks saab ROX

PwC poolt läbi viidud tarbija ostukäitumise uuring näitas, et esmakordselt tehti kõiki e-oste rohkem mobiiltelefoni kui arvuti kaudu ning et keskkonna väärtustamine on võti noorte ostuotsuste mõjutamiseks.
PwC tarbijauuring 2019: enim oste tehakse mobiiltelefoniga ja võtmesõnaks saab ROX
Kui viimased paar aastat on nii toodete kui teenuste pakkujad panustanud palju heade tehnoloogiliste lahenduste väljatöötamisse, siis uueks märksõnaks saab äris ROI (return on investment) kõrval märksõna ROX (return on experience) ehk tarbija kogemuse mõõtmine ja selleks tehtavate tegevuste teadlik planeerimine.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele