Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Müügipraktiku soovitused turundajale
Ega just iga päev müük turunduse kohapealt sõna ei võta, aga miks mitte, kui me nii ehk naa üksteisest sõltume, kirjutab Telia Tallinna piirkonna müügijuht Rait Videvik.
Alustame sellest, mis on turunduse ülesanne minu jaoks?
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.