Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Müügipraktiku soovitused turundajale
Ega just iga päev müük turunduse kohapealt sõna ei võta, aga miks mitte, kui me nii ehk naa üksteisest sõltume, kirjutab Telia Tallinna piirkonna müügijuht Rait Videvik.
Alustame sellest, mis on turunduse ülesanne minu jaoks?
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“