Reklaamiagentuur Taevas Ogilvy juht Rein Iida rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et neil on mitmeid kliente, kellega on nad koostööd teinud 15 või üle 20 aasta. See pikk koostöö annab tema sõnul julguse innovaatilisust julgemalt katsetada.
Iida ütles, et nende koostöö A. Le Coqiga sai alguse 1996. aasta sügisel, kui tehti esimesed proovitööd, saamaks aru omavahelisest sobivusest. „1997. aastal alustasime koostööd ning juba järgmisel aastal võitsime Aasta Turundusteo auhinna A.Le Coqi turule tulemise, kontseptsiooni ja kommunikatsiooni muutuse eest.“ Tema sõnul oli see fenomenaalne, kuna visuaalselt ja sõnaliselt oli tegemist teistsuguse teoga ning A. Le Coq suutis paari aastaga saavutada valdkonna liidrirolli, mis on tänaseni säilinud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.