• 26.02.19, 22:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Iida: Pikk koostöö kliendiga annab julguse rohkem katsetada

Reklaamiagentuur Taevas Ogilvy juht Rein Iida rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et neil on mitmeid kliente, kellega on nad koostööd teinud 15 või üle 20 aasta. See pikk koostöö annab tema sõnul julguse innovaatilisust julgemalt katsetada.
Rein Iida
  • Rein Iida
  • Foto: Raul Mee
Iida ütles, et nende koostöö A. Le Coqiga sai alguse 1996. aasta sügisel, kui tehti esimesed proovitööd, saamaks aru omavahelisest sobivusest. „1997. aastal alustasime koostööd ning juba järgmisel aastal võitsime Aasta Turundusteo auhinna A.Le Coqi turule tulemise, kontseptsiooni ja kommunikatsiooni muutuse eest.“ Tema sõnul oli see fenomenaalne, kuna visuaalselt ja sõnaliselt oli tegemist teistsuguse teoga ning A. Le Coq suutis paari aastaga saavutada valdkonna liidrirolli, mis on tänaseni säilinud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele