21. veebruar 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Sajandivahetuse beebid said täiskasvanuks. Keda Zee huvitab?

Noorte väärtused ja ambitsioonid ning seeläbi ka sõnumid, mis neid kõnetaks, on muutumas. Kui Y-põlvkond nõudis maailma parandamist tööandjalt, siis Z võtab kätte ja teeb seda ise.
Heidi Reinson

Inimeste jagamine soo, vanuse, rahvuse jms põhjal on alati silmi pööritama ajav, aga põlvkondade võrdlus võib olla ka silmi avav. Muidugi on vaieldav, millise aastakäigu juures joon tõmmata, millal iks igrekiks ja igrek zetiks muutub, aga eks kõik mudelid ja jaotused on lihtsustatud versioonid tegelikkusest. Uue noore põlvkonna võrdlemine eelnevatega annab võimaluse teha väikest tulevikuennustust ja kriitiliselt oma töödele otsa vaadata.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700