• 12.02.19, 22:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suur sotsiaalmeedia kasutamise uuring

Sotsiaalmeedia ekspert Brit Mesipuu ei ole veendunud, et iga ettevõte peaks sotsiaalmeedias konto looma. Sotsiaalmeedia uuringu eesmärk on välja selgitada Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutuse hetkeseisu ja selle lähitulevikku. Räägi kaasa!
Brit Mesipuu on ettevõtte Milos reklaami sisulooja ja sotsiaalmeedia konsultant
  • Brit Mesipuu on ettevõtte Milos reklaami sisulooja ja sotsiaalmeedia konsultant
Oskad pakkuda mingi valemi, millise tegevusvaldkonna või kauba/teenuse pakkujad peaksid kindlasti investeerima aega sotsiaalmeediasse ja millisel juhul on otstarbekas otsida teisi võimalusi?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele