Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Suur sotsiaalmeedia kasutamise uuring
Sotsiaalmeedia ekspert Brit Mesipuu ei ole veendunud, et iga ettevõte peaks sotsiaalmeedias konto looma. Sotsiaalmeedia uuringu eesmärk on välja selgitada Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutuse hetkeseisu ja selle lähitulevikku. Räägi kaasa!
Brit Mesipuu on ettevõtte Milos reklaami sisulooja ja sotsiaalmeedia konsultant
Oskad pakkuda mingi valemi, millise tegevusvaldkonna või kauba/teenuse pakkujad peaksid kindlasti investeerima aega sotsiaalmeediasse ja millisel juhul on otstarbekas otsida teisi võimalusi?
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“