• 12.02.19, 22:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suur sotsiaalmeedia kasutamise uuring

Sotsiaalmeedia ekspert Brit Mesipuu ei ole veendunud, et iga ettevõte peaks sotsiaalmeedias konto looma. Sotsiaalmeedia uuringu eesmärk on välja selgitada Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutuse hetkeseisu ja selle lähitulevikku. Räägi kaasa!
Brit Mesipuu on ettevõtte Milos reklaami sisulooja ja sotsiaalmeedia konsultant
  • Brit Mesipuu on ettevõtte Milos reklaami sisulooja ja sotsiaalmeedia konsultant
Oskad pakkuda mingi valemi, millise tegevusvaldkonna või kauba/teenuse pakkujad peaksid kindlasti investeerima aega sotsiaalmeediasse ja millisel juhul on otstarbekas otsida teisi võimalusi?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele