Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kuidas turundada jäätist?
Eesti jäätiseturg on üsnagi balansseeritud, uusi tegijaid enam ei mahu. Kas see olukord on ka tegelikult selline? Vanadel jäätisetootjatel on uute jäätistega väga lihtne poodi saada – kas see väide peab paika?
Millised jäätisetarbijad on eestlased ja millist maiust nad jäätiselettidelt otsivad? Kui suur turuosa on perefirmal Jäämari? Vestleme ja otsime vastuseid Jäämari juhi Virgo Tuule ja Premia turundusjuhi Lauri Talvega.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.