Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kuidas turundada jäätist?
Eesti jäätiseturg on üsnagi balansseeritud, uusi tegijaid enam ei mahu. Kas see olukord on ka tegelikult selline? Vanadel jäätisetootjatel on uute jäätistega väga lihtne poodi saada – kas see väide peab paika?
Millised jäätisetarbijad on eestlased ja millist maiust nad jäätiselettidelt otsivad? Kui suur turuosa on perefirmal Jäämari? Vestleme ja otsime vastuseid Jäämari juhi Virgo Tuule ja Premia turundusjuhi Lauri Talvega.
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?