• 07.02.19, 13:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Personaliinimesed ühendasid jõud värbamisturunduses

Instar ja CV-Online korraldasid esmakordselt Eestis värbamisturunduse inspiratsiooniseminari KICKOFF, kus räägiti 2019 aasta värbamise trendidest, tunnustati 2018 aasta silmapaistvaid värbamistegusid ning jagati mitmete organisatsioonide värbamisturunduse edulugusid.
2018.aasta värbamisturunduse tähed said tunnustatud
  • 2018.aasta värbamisturunduse tähed said tunnustatud
„Aitab omaette nokitsemisest. Aeg on teha koostöö ja jagada oma õnnestumisi ja ebaõnnestumisi avatult ja ausalt, sest siis saab toimuda ka muutus,“ sõnas CV-Online turundusjuht Maris Viires.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele