• 07.02.19, 13:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Personaliinimesed ühendasid jõud värbamisturunduses

Instar ja CV-Online korraldasid esmakordselt Eestis värbamisturunduse inspiratsiooniseminari KICKOFF, kus räägiti 2019 aasta värbamise trendidest, tunnustati 2018 aasta silmapaistvaid värbamistegusid ning jagati mitmete organisatsioonide värbamisturunduse edulugusid.
2018.aasta värbamisturunduse tähed said tunnustatud
  • 2018.aasta värbamisturunduse tähed said tunnustatud
„Aitab omaette nokitsemisest. Aeg on teha koostöö ja jagada oma õnnestumisi ja ebaõnnestumisi avatult ja ausalt, sest siis saab toimuda ka muutus,“ sõnas CV-Online turundusjuht Maris Viires.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele