Best Marketing • 5 veebruar 2019
Uudised
Ainult tellijale

Super Bowli reklaamifestival jäi nõrgaks

Ühendriikide reklaamitegijatele on aasta kõige tähtsam õhtu sealse ameerika jalgpalli kõrgliiga NFL finaal, mis kogub üle maailma miljoneid silmapaare. Kui muidu on ülisuure eelarvega Super Bowli reklaamid paistnud silma leidlikusega, siis sel aastal leitakse, et televaatajate ette jõudsid suhtelised tuhmid reklaamid.

Järjekorras 53. Super Bowl oli ajaloo madalaima skooriga mäng, mida paljud ameerika jalgpalli fännid pidasid suhteliselt igavaks kohtumiseks. Samal arvamusel on suuremad välismeedia portaalid mängu vaheaegadel näidatud reklaamide kohta.

Vormista tellimus kohe ja saad ligipääsu:
  • kõigile võtmega lugudele;
  • edukate kampaaniate case-study’dele;
  • raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele;
  • turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele;
  • bestmarketing.ee arhiivile.
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Marianne Liibert
    Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
    Kristi Remmik
    Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700