Autor: Best Marketing • 5. veebruar 2019
Ainult tellijatele

Super Bowli reklaamifestival jäi nõrgaks

Ühendriikide reklaamitegijatele on aasta kõige tähtsam õhtu sealse ameerika jalgpalli kõrgliiga NFL finaal, mis kogub üle maailma miljoneid silmapaare. Kui muidu on ülisuure eelarvega Super Bowli reklaamid paistnud silma leidlikusega, siis sel aastal leitakse, et televaatajate ette jõudsid suhtelised tuhmid reklaamid.

Järjekorras 53. Super Bowl oli ajaloo madalaima skooriga mäng, mida paljud ameerika jalgpalli fännid pidasid suhteliselt igavaks kohtumiseks. Samal arvamusel on suuremad välismeedia portaalid mängu vaheaegadel näidatud reklaamide kohta.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700