Autor: Best Marketing • 5. veebruar 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Super Bowli reklaamifestival jäi nõrgaks

Ühendriikide reklaamitegijatele on aasta kõige tähtsam õhtu sealse ameerika jalgpalli kõrgliiga NFL finaal, mis kogub üle maailma miljoneid silmapaare. Kui muidu on ülisuure eelarvega Super Bowli reklaamid paistnud silma leidlikusega, siis sel aastal leitakse, et televaatajate ette jõudsid suhtelised tuhmid reklaamid.

Järjekorras 53. Super Bowl oli ajaloo madalaima skooriga mäng, mida paljud ameerika jalgpalli fännid pidasid suhteliselt igavaks kohtumiseks. Samal arvamusel on suuremad välismeedia portaalid mängu vaheaegadel näidatud reklaamide kohta.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700