• 28.01.19, 16:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

10 kliendikogemuse trendi, mida sel aastal proovida

Kliendikogemuse trendidest, millele tuleks sel aastal tähelepanu pöörata räägib Columbus Eesti kliendikogemuse digitaliseerimisekspert Mikk Maiste.
10 kliendikogemuse trendi, mida sel aastal proovida
See on see tunne, kui astud sisse oma lemmikkohvikusse ja Sind teretatakse nimepidi. Klienditeenindaja juba teab, et soovid suurt cappuccino’t suhkru ja mandlipiimaga ning kassas makstes antakse sulle kaasa tasuta croissant. Tõeliselt personaalne kogemus paneb kliendi tundma ennast oodatuna ja tekitab soovi seda kohvikut igal hommikul külastada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele