Autor: Marelle Ellen • 11. jaanuar 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Endine Google Play turundusjuht: Ainult paranoilised jäävad ellu

Kõrgelt tunnustatud turundusekspert Patrick Mork, kellel on üle 25 aasta jagu kogemusi, räägib millised on kõige geniaalsemad turundus- ja kasvunipid ning mis projekte saab pidada väljakutsuvaks.
Patrick Mork
Foto: Erakogu

sTARTUp Day'l esineva Patrick Morki eestvedamisel pandi alus Google Play brändile. Tema käe all lansseeriti see tootena tervele maailmale. Patrick juhtimisel loodi turundusstrateegia, mis aitas ettevõttel kasvatada äri 700 miljoni dollari pealt 2,5 miljardile dollarile.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700