• 11.01.19, 17:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Endine Google Play turundusjuht: Ainult paranoilised jäävad ellu

Kõrgelt tunnustatud turundusekspert Patrick Mork, kellel on üle 25 aasta jagu kogemusi, räägib millised on kõige geniaalsemad turundus- ja kasvunipid ning mis projekte saab pidada väljakutsuvaks.
Patrick Mork
  • Patrick Mork
  • Foto: Erakogu
sTARTUp Day'l esineva Patrick Morki eestvedamisel pandi alus Google Play brändile. Tema käe all lansseeriti see tootena tervele maailmale. Patrick juhtimisel loodi turundusstrateegia, mis aitas ettevõttel kasvatada äri 700 miljoni dollari pealt 2,5 miljardile dollarile.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele