Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kasutamata eduvalem Facebookis
Facebook tutvustab uusi reklaamimise võimalusi oma platvormil pea iga nädal. Pisikesed muudatused tihti, mis ühel hetkel moodustavad suure pildi ja täidavad meie eesmärke kiiremini ja väiksema investeeringuga.
Konverents Best of Global Digital Marketing. Mustamäe Apollo kinos
Foto: Raul Mee
Aastaid on Facebookis nii orgaanilise link postituse kui ka ühe pildiga reklaami (Single Image ad) visuaali formaadiks olnud 1200*628 pixelit. Tüüpiline reklaam sellise visuaaliga on selline:
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.