• 17.12.18, 11:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kasutamata eduvalem Facebookis

Facebook tutvustab uusi reklaamimise võimalusi oma platvormil pea iga nädal. Pisikesed muudatused tihti, mis ühel hetkel moodustavad suure pildi ja täidavad meie eesmärke kiiremini ja väiksema investeeringuga.
Konverents Best of Global Digital Marketing. Mustamäe Apollo kinos
  • Konverents Best of Global Digital Marketing. Mustamäe Apollo kinos
  • Foto: Raul Mee
Aastaid on Facebookis nii orgaanilise link postituse kui ka ühe pildiga reklaami (Single Image ad) visuaali formaadiks olnud 1200*628 pixelit. Tüüpiline reklaam sellise visuaaliga on selline:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele