Autor: Best Marketing • 15. detsember 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Idea käis klientidega Tokyos
Idea jätkas sel aastal oma maailmavallutuslike jõulupidude traditsiooni. Kui eelmisel aastal reisisime koos klientidega kosmosesse, siis sel korral võtsime sihi Tokyosse ja avardasime maailmapilti Aasia suunal.
Mailis Timmi ja Marek Eikner
Foto: Marek Metslaid
Peo ühe korraldaja, Idea produktsioonitiimi juhi Laura Reimanni sõnul on Aasia ja Jaapan üha rohkem avaldamas mõju nii moes, disainis, muusikas kui ka paljudes muudes valdkondades. „Otsustasime sel korral korraldada reisi Tokyosse, et koguda uueks aastaks inspiratsiooni ning avastada koos seda värvilist ja äärmusi katsetavat maailma,“ ütles Reimann.