• 15.12.18, 10:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Idea käis klientidega Tokyos

Idea jätkas sel aastal oma maailmavallutuslike jõulupidude traditsiooni. Kui eelmisel aastal reisisime koos klientidega kosmosesse, siis sel korral võtsime sihi Tokyosse ja avardasime maailmapilti Aasia suunal.
Mailis Timmi ja Marek Eikner
  • Mailis Timmi ja Marek Eikner
  • Foto: Marek Metslaid
Peo ühe korraldaja, Idea produktsioonitiimi juhi Laura Reimanni sõnul on Aasia ja Jaapan üha rohkem avaldamas mõju nii moes, disainis, muusikas kui ka paljudes muudes valdkondades. „Otsustasime sel korral korraldada reisi Tokyosse, et koguda uueks aastaks inspiratsiooni ning avastada koos seda värvilist ja äärmusi katsetavat maailma,“ ütles Reimann.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele