Best Marketing • 15. detsember 2018
Jaga lugu:

Idea käis klientidega Tokyos

Idea jätkas sel aastal oma maailmavallutuslike jõulupidude traditsiooni. Kui eelmisel aastal reisisime koos klientidega kosmosesse, siis sel korral võtsime sihi Tokyosse ja avardasime maailmapilti Aasia suunal.

Mailis Timmi ja Marek Eikner  Foto: Marek Metslaid

Peo ühe korraldaja, Idea produktsioonitiimi juhi Laura Reimanni sõnul on Aasia ja Jaapan üha rohkem avaldamas mõju nii moes, disainis, muusikas kui ka paljudes muudes valdkondades. „Otsustasime sel korral korraldada reisi Tokyosse, et koguda uueks aastaks inspiratsiooni ning avastada koos seda värvilist ja äärmusi katsetavat maailma,“ ütles Reimann.

Üheks õhtuks Tokyoks kehastunud Idea kontoris lauldi karaoket, võeti mõõtu videomängudes ning nauditi baarimelu ja Jaapani tänavatoitu. Muusikaelamusi pakkusid tõusvad tähed: räppar Villem Drillem ning dance/elektroonika artist Onni Boi.

Fotod Marek Metslaid

Foto: Marek Metslaid
Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Jekaterina Molotkova
Jekaterina MolotkovaBest Marketingi juht-toimetajaTel: +372 5620 6764jekaterina@bestmarketing.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com