• 07.12.18, 15:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kolm tüüpilist viga, mida iduettevõtted tootedisainimisel teevad

Entusiasmist põlevad start-upid jätavad enda miljoniideed arendades kahe silma vahele kasutajate vajaduste mõõtmise ja keskenduvad liiga palju esialgse prototüübi vormimisele, leidis Khosla Venturesi disanipartner Irene Au esinedes innovatsioonimessil Slush.
Kolm tüüpilist viga, mida iduettevõtted tootedisainimisel teevad
  • Foto: sami valikangas
Peamine viga mida start-upid tootearendamisel teevad Irene Au hinnangul teevad kasutajauuringute alarahastamine. „Iduettevõtted tegelikult ei mõista, kuidas need uuringud toimivad ja milleks neid vaja on,“ nentis Au esinedes Slushi roosal laval.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele