• 07.12.18, 15:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kolm tüüpilist viga, mida iduettevõtted tootedisainimisel teevad

Entusiasmist põlevad start-upid jätavad enda miljoniideed arendades kahe silma vahele kasutajate vajaduste mõõtmise ja keskenduvad liiga palju esialgse prototüübi vormimisele, leidis Khosla Venturesi disanipartner Irene Au esinedes innovatsioonimessil Slush.
Kolm tüüpilist viga, mida iduettevõtted tootedisainimisel teevad
  • Foto: sami valikangas
Peamine viga mida start-upid tootearendamisel teevad Irene Au hinnangul teevad kasutajauuringute alarahastamine. „Iduettevõtted tegelikult ei mõista, kuidas need uuringud toimivad ja milleks neid vaja on,“ nentis Au esinedes Slushi roosal laval.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele