• 05.12.18, 15:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Passwordi kavasse lisandusid esinejad adidasest ja Deliveroost

Eesti suurima turunduskonverentsi Password 2019 kavas on hetkeseisuga juba üle 20 esineja.
Passwordi kavasse lisandusid esinejad adidasest ja Deliveroost
  • Foto: Adidas
Kokku esineb Passwordi kolmes paralleelsessioonis ligi 50 esinejat Eestist, USAst, Saksamaalt, Hiinast, Hollandist ja mujalt. Viimase nädala jooksul on kavasse lisandunud palju esinejaid. Tooks esile järgnevad:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele