• 03.12.18, 17:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Liis Reismann – spordisõbrast uus turundusjuht

Äsja Sportland Eesti turundusjuhi ametisse asunud Liis Reismann võttis uue väljakutse põnevusega vastu. Seda enam, et ka sport on alati tema ellu kuulunud.
Liis Reismann – spordisõbrast uus turundusjuht
  • Foto: Raido Vint
Liis on varasemalt juhtinud turunduse valdkonnas mitmeid edukaid projekte. Tema töö on seni hõlmanud eri ametikohtades turundusstrateegiate väljatöötamist, kampaaniate planeerimist ning palju loovtööd nagu näiteks ajakirja väljaandmine, sotsiaalmeedia ja sisuturunduse juhtimine.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele