Äsja Sportland Eesti turundusjuhi ametisse asunud Liis Reismann võttis uue väljakutse põnevusega vastu. Seda enam, et ka sport on alati tema ellu kuulunud.
Liis on varasemalt juhtinud turunduse valdkonnas mitmeid edukaid projekte. Tema töö on seni hõlmanud eri ametikohtades turundusstrateegiate väljatöötamist, kampaaniate planeerimist ning palju loovtööd nagu näiteks ajakirja väljaandmine, sotsiaalmeedia ja sisuturunduse juhtimine.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.