• 03.12.18, 17:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Liis Reismann – spordisõbrast uus turundusjuht

Äsja Sportland Eesti turundusjuhi ametisse asunud Liis Reismann võttis uue väljakutse põnevusega vastu. Seda enam, et ka sport on alati tema ellu kuulunud.
Liis Reismann – spordisõbrast uus turundusjuht
  • Foto: Raido Vint
Liis on varasemalt juhtinud turunduse valdkonnas mitmeid edukaid projekte. Tema töö on seni hõlmanud eri ametikohtades turundusstrateegiate väljatöötamist, kampaaniate planeerimist ning palju loovtööd nagu näiteks ajakirja väljaandmine, sotsiaalmeedia ja sisuturunduse juhtimine.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele