• 28.11.18, 16:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

10 teooriat, kuidas kasvatada brändi

Teoreetikud vaidlevad selle üle, kas brändi kasvu põhimõtted on digiajastul muutunud.
10 teooriat, kuidas kasvatada brändi
  • Foto: WARC
WARC tegi ülevaate peamistest brändi kasvu puudutavatest teooriatest, alljärgnevalt lühikokkuvõte sellest WARCi artiklist. Iga teooria juures on link, kus seda teemat pikemalt käsitletakse. Mitmed sel teemal kirjutanud eksperdid tulevad Password 2019 konverentsile esinema.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele