Autor: Best Marketing • 23. november 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Kuula: Disainmõtlemine kui konkurentsieelis
Disainmõtlemine on startupide puhul väga hea, sest ilma selleta ei saa arendada ühtegi maailmas edukat toodet või teenust, samas teiste ettevõtete puhul jätab soovida, rääkis Design Mindsi disainmõtlemise treener Jane Oblikas Äripäeva hommikuprogrammis.
Samas 2013. aastal tehtud uuringu järgi pidas disaini ja disainmõtlemist oluliseks konkurentsieeliseks vaid 2 protsenti ettevõtetest. „See on praktiliselt olematu number ja ma väga loodan, et uus uuring näitab, et see on tõusnud,“ ütles Oblikas.