Suurim turunduskonverents keskendub kasvule

Miski ei seisa paigal - kõik jooksevad võidu: valmidus pakkuda oma klientidele innovatiivset toodet ja teenust, on jätkusuutliku kasvu alus. Kasvu fookusega suurim turunduskonverents Password toimub 21. - 22. märts Alexela kontserdimajas.

Kasv on iga ettevõtte jaoks oluline ning rahvusvahelise konsultatsioonifirma –Gartner iga-aastase uuringu kohaselt on KASV maailma ettevõtete juhtide jaoks ka aastal 2019 nr 1 prioriteet.

Password 2019 teemaks on Growth Marketing: Kuidas turunduse abil äri kasvatada.

Edukad ettevõtted ei käsitle turundust kui kulu, vaid kui investeeringut. Eriti idufirmade tegevust jälgides torkab silma, et iga turundusse investeeritud euro peab mitmekordselt tagasi tooma. Password konveretsile tulevad esinema erinevate maailma edukate idufirmade turundajad, kes seda kasvu-keskset mõtteviisi jagavad.

Seekordne Password keskendub alljärgnevatele teemadele:

•Kasv kui mõtteviis: mida on „tavalistel“ ettevõtetel õppida kiiresti kasvavatelt iduettevõtetelt?

•Kuidas kasvada kliendiandmeid kasutades tootearenduse abil?

•Kuidas panna olemasolevad kliendid rohkem ostma?

•Kuidas kasvatada brändi väärtust ja küsida klientidelt kõrgemat hinda?

•Eesti turunduse parimate õppetunnid – mida on meil kõigil õppida viimase 20 aasta parimatest turundustegudest?

Lavale astuvate esinejate valik on väga esinduslik. Esinevad eksperdid kiiresti kasvavatest brändidest nagu Shiseido, Huawei, HubSpot, Airbnb, Skyscanner ja teised.

Tutvu täpsema kavaga ja registreeri siin.

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

KIVILAINE otsib TURUNDUSKOORDINAATORIT

Kivilaine OÜ

28. veebruar 2019

AATRIUM SISUSTUSKAUBAMAJA otsib DIGITURUNDUSE SPETSIALISTI

Aatrium Sisustuskaubamaja AS

24. veebruar 2019

EESTI TEADUSAGENTUUR otsib KOMMUNIKATSIOONIJUHTI

Eesti Teadusagentuur

25. veebruar 2019