• 13.11.18, 11:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vene rahvuse sotsiaalmeedia grupid vs eestlaste omaette olek

Turundusagentuuri Paprika juhataja Jana Gaškova ütles intervjuus venekeelsele majanduslehele Delovõje Vedomosti, et vene rahvusest inimesed armastavad näiteks koguneda sotsiaalmeedias Facebooki gruppidesse, eestlastel neid praktiliselt ei ole. Sellest tuleb lähtuda ka müümisel.
Paprika juhataja Jana Gaškova
  • Paprika juhataja Jana Gaškova
  • Foto: Andres Haabu
Kas eestlaste ja venelaste jõulukingituste eelistused on ka kuidagi erinevad?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele