• 13.11.18, 16:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tööandja bränding-võimalus kasvatada konkurentsivõimekust

Tavaliselt suhtutakse tööandja brändingusse, kui millessegi pehmesse, aga tegelikult on tegemist väga tugeva distsipliiniga, mis toob ärile kasu.
Tööandja bränding-võimalus kasvatada konkurentsivõimekust
  • Foto: Scanpix
Väga paljudel inimestel on erinev arusaam, mis see endast kujutab ja miks seda vaja on. Iga tööandja, kes tahab olla konkurentsivõimeline, peaks selle peale mõtlema. Rahvusvahelised uuringud toovad välja selge seose ettevõtte värbamisvõimekuse, tööjõuvoolavuse ning töötajate motivatsiooni efektiivsuse vahel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele