• 13.11.18, 16:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tööandja bränding-võimalus kasvatada konkurentsivõimekust

Tavaliselt suhtutakse tööandja brändingusse, kui millessegi pehmesse, aga tegelikult on tegemist väga tugeva distsipliiniga, mis toob ärile kasu.
Tööandja bränding-võimalus kasvatada konkurentsivõimekust
  • Foto: Scanpix
Väga paljudel inimestel on erinev arusaam, mis see endast kujutab ja miks seda vaja on. Iga tööandja, kes tahab olla konkurentsivõimeline, peaks selle peale mõtlema. Rahvusvahelised uuringud toovad välja selge seose ettevõtte värbamisvõimekuse, tööjõuvoolavuse ning töötajate motivatsiooni efektiivsuse vahel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele