Tavaliselt suhtutakse tööandja brändingusse, kui millessegi pehmesse, aga tegelikult on tegemist väga tugeva distsipliiniga, mis toob ärile kasu.
Väga paljudel inimestel on erinev arusaam, mis see endast kujutab ja miks seda vaja on. Iga tööandja, kes tahab olla konkurentsivõimeline, peaks selle peale mõtlema. Rahvusvahelised uuringud toovad välja selge seose ettevõtte värbamisvõimekuse, tööjõuvoolavuse ning töötajate motivatsiooni efektiivsuse vahel.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.