• 10.11.18, 12:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Marko Siller: Aastaaruanne on välisturgudel arvestatav B2B turundusmaterjal

Eesti ettevõtted on maailma mõttes imeväikesed. Ka siinsed kõige suuremad tegijad on kordades pisemad kui nende konkurendid välisturgudel. Ja kuigi meiegi ambitsioon peab olema kasvada, siis on võtmekoht selles, kuidas suudame teistele selgeks teha, et meie eelis ongi „saada ja olla suur vaimult“. Sellest, kuidas kasutada brändi tugevdava turunduskanalina ettevõtte aastaaruannet, kirjutab Marko Siller.
Marko Siller ettevõttest Sustinere
  • Marko Siller ettevõttest Sustinere
Meie firmad võistlevad rahvusvahelisel turul ettevõtetega, kes kasutavad eesmärgipäraselt oma aastaaruannet ühe turundusmaterjalina. KPMG globaalse uuringu kohaselt raporteerib mis iganes valdkonnas 2/3 suurfirmadest aastaaruandes oma ühiskondlikust mõjust ja vastutusest. Puidusektoris näiteks 77%, toiduainetööstuses 73%, ehitusmaterjalitootjatest 69%.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele