Ainult tellijatele
10. november 2018
Ainult tellijatele

Marko Siller: Aastaaruanne on välisturgudel arvestatav B2B turundusmaterjal

Marko Siller ettevõttest Sustinere

Eesti ettevõtted on maailma mõttes imeväikesed. Ka siinsed kõige suuremad tegijad on kordades pisemad kui nende konkurendid välisturgudel. Ja kuigi meiegi ambitsioon peab olema kasvada, siis on võtmekoht selles, kuidas suudame teistele selgeks teha, et meie eelis ongi „saada ja olla suur vaimult“. Sellest, kuidas kasutada brändi tugevdava turunduskanalina ettevõtte aastaaruannet, kirjutab Marko Siller.

Meie firmad võistlevad rahvusvahelisel turul ettevõtetega, kes kasutavad eesmärgipäraselt oma aastaaruannet ühe turundusmaterjalina. KPMG globaalse uuringu kohaselt raporteerib mis iganes valdkonnas 2/3 suurfirmadest aastaaruandes oma ühiskondlikust mõjust ja vastutusest. Puidusektoris näiteks 77%, toiduainetööstuses 73%, ehitusmaterjalitootjatest 69%.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700