• 06.11.18, 15:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: Digitegu võitja - Elektrilevi iseteeninduse teavituskampaania

Digitegu 2018 e-maili turunduse kampaania võitja Elektrilevi soovis suurendada iseteeninduskeskkonna kasutamist klientide poolt. Eesmärk oli luua iseteenindusele teavituskampaania, mis oleks mänguline ja kaasahaarav ning tutvustaks veebis tehtavaid populaarsemaid tegevusi.
Liisu Lugna Digitegu auhinda vastu võtmas
  • Liisu Lugna Digitegu auhinda vastu võtmas
  • Foto: Marko Mumm
Olukord turul:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele