1. november 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

EKRE ja Swedbank askeldavad edukalt sotsiaalmeedias

Kristel Leif, Mirjam Hunt
Foto: Marko Mumm
31. oktoobri kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsil esines kokku peaaegu 20 esinejat. Nende hulgast leidis ka kaks eksperti Ühendkuningriikidest, Econsultancy sotsiaalmeedia ja PR valdkonna koolitaja Michell Goodall ning London King`s College`i turundusprofessor Kirk Plangger, kelle esitlustest leidis mitmeid paralleele nii EKRE kommunikatsiooni kui Swedbanki Kogumispäeviku edus. Kokkuvõtte tegi BFM'i tudeng Liisa Kivirähk

Michelle Goodall märkis, et Eesti on UKst 4-5 aastat tagapool, aga astub siiski õiges suunas. Samas leidus tal meile ka soovitusi, kuidas sotsiaalmeedias püüda inimeste tähelepanu ja panna neid ka postitustele reageerima. Goodall soovitaks toota vähem, aga kvaliteetsemalt. Samuti aitavad endiselt tähelepanu püüda erinevad triggerid, näiteks emotsioonidele ülesehitatud klikimagnetid. Samas on endiselt au see praktilise väärtusega postitused ning lugude jutustamine. See tähendab, et tuleb mõista sügavuti kultuuri ja konteksti, kus me viibime.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700