• 01.11.18, 15:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EKRE ja Swedbank askeldavad edukalt sotsiaalmeedias

31. oktoobri kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsil esines kokku peaaegu 20 esinejat. Nende hulgast leidis ka kaks eksperti Ühendkuningriikidest, Econsultancy sotsiaalmeedia ja PR valdkonna koolitaja Michell Goodall ning London King`s College`i turundusprofessor Kirk Plangger, kelle esitlustest leidis mitmeid paralleele nii EKRE kommunikatsiooni kui Swedbanki Kogumispäeviku edus. Kokkuvõtte tegi BFM'i tudeng Liisa Kivirähk
Kristel Leif, Mirjam Hunt
  • Kristel Leif, Mirjam Hunt Foto: Marko Mumm
Michelle Goodall märkis, et Eesti on UKst 4-5 aastat tagapool, aga astub siiski õiges suunas. Samas leidus tal meile ka soovitusi, kuidas sotsiaalmeedias püüda inimeste tähelepanu ja panna neid ka postitustele reageerima. Goodall soovitaks toota vähem, aga kvaliteetsemalt. Samuti aitavad endiselt tähelepanu püüda erinevad triggerid, näiteks emotsioonidele ülesehitatud klikimagnetid. Samas on endiselt au see praktilise väärtusega postitused ning lugude jutustamine. See tähendab, et tuleb mõista sügavuti kultuuri ja konteksti, kus me viibime.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele