• 01.11.18, 15:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EKRE ja Swedbank askeldavad edukalt sotsiaalmeedias

31. oktoobri kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsil esines kokku peaaegu 20 esinejat. Nende hulgast leidis ka kaks eksperti Ühendkuningriikidest, Econsultancy sotsiaalmeedia ja PR valdkonna koolitaja Michell Goodall ning London King`s College`i turundusprofessor Kirk Plangger, kelle esitlustest leidis mitmeid paralleele nii EKRE kommunikatsiooni kui Swedbanki Kogumispäeviku edus. Kokkuvõtte tegi BFM'i tudeng Liisa Kivirähk
Kristel Leif, Mirjam Hunt
  • Kristel Leif, Mirjam Hunt
  • Foto: Marko Mumm
Michelle Goodall märkis, et Eesti on UKst 4-5 aastat tagapool, aga astub siiski õiges suunas. Samas leidus tal meile ka soovitusi, kuidas sotsiaalmeedias püüda inimeste tähelepanu ja panna neid ka postitustele reageerima. Goodall soovitaks toota vähem, aga kvaliteetsemalt. Samuti aitavad endiselt tähelepanu püüda erinevad triggerid, näiteks emotsioonidele ülesehitatud klikimagnetid. Samas on endiselt au see praktilise väärtusega postitused ning lugude jutustamine. See tähendab, et tuleb mõista sügavuti kultuuri ja konteksti, kus me viibime.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele