• 05.10.18, 14:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Äripäeva Raadio: Kuidas turundada eestivenelaste sihtrühmale?

Saatekülaline on turundusagentuuri Paprika juht Jana Gashkova, kes räägib sellest, millised turundusstrateegiad tänapäeval töötavad.
Jana Gashkova
  • Jana Gashkova
  • Foto: Andres Haabu, Äripäev
Kas sotsiaalmeedia on hääbumas? Kuidas müüa ja turundada eestivenelaste sihtrühmale?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele