• 03.10.18, 17:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Inspired Universal McCanni kasvul klientide osas lagi ees

Äripäeva Turunduse TOPi võitja kahes kategoorias – suurim agentuuritulu teenija ja edukaim meediaagentuur – oli Inspired Universal McCann. „Meie valdkonna spetsiifika on selline, et agentuuridel on igast ärisektorist teenindada vaid üks klient. Inspired Universal McCannil on hetkel peaaegu igas ärisektoris klient olemas ja selles mõttes eriti kasvu ei paista, küll aga on alati võimalik laiendada pakutavate toodete portfelli,” rääkis agentuuri juht Meelis Järvela.
Meelis Järvela
  • Meelis Järvela Foto: Äripäev
„Piltlikult öeldes aitame oma klientidel kauba maha müüa. Üha rohkem liigub turunduse strateegilise nõustamise pool reklaamiagentuuridest meediaagentuuridesse, sest meil on lihtsalt rohkem infot ja andmeid. Kui ajalooliselt on reklaamiagentuurid olnud kliendile kõige lähemal, siis nüüd võtavad meediaagentuurid seda rolli üha rohkem üle,” selgitab Järvela. Tema sõnul on see tingitud asjaolust, et kliendid pööravad rohkem tähelepanu reaalsetele tulemustele ja meediaagentuurides on analüütika suutlikkus parem kui loovagentuurides. „Samas ei saa alahinnata koostööd kolmnurgas klient, meediaagentuur ja reklaamiagentuur. Meedia- ja loovagentuur täiendavad üksteist ja just koostöös sünnivad parimad kampaaniad.”

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele