Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Äripäeva raadio: 3 turundusnõuannet Eesti ettevõtetele
Uku Nurk ajab juttu saatekülalise Heily Aavikuga. Arutletakse Eesti turundusmaastiku üle ja räägitakse Agentuur La Ecwadori 20aastase ajaloo jooksul saadud kogemustest, Eesti ettevõtete turundushoiakutest ja brändingu tähtsusest.
Heily Aavik
Saate "Eetris on turundusuudised" teises pooles käsitletakse pealetuleva põlvkonna hoiakuid ja seda, kuidas neile reklaami teha.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.