• 24.09.18, 16:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kommunikatsioonijuhtimise Aastakonverentsil 2018 räägitakse võitlusest tähelepanu pärast

Tähelepanu võitmine on tänapäeva infoülekülluse ajastul suurim väljakutse. Kommunikatsioonijuhtimise Aastakonverents 2018 annab ideid ja inspiratsiooni selle kohta, kuidas kommunikeerida nii, et Sind tähele pandaks. Lisaks saad põhjaliku ülevaate Eestis tegutsevatest kommunikatsioonibüroodest.
Kommunikatsioonijuhtimise Aastakonverentsil 2018 räägitakse võitlusest tähelepanu pärast
31. oktoobril 2018 Mustamäe Apollo Kinos toimuva Kommunikatsioonijuhtimise Aastakonverentsi teemadeks on: 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele