• 24.09.18, 16:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kommunikatsioonijuhtimise Aastakonverentsil 2018 räägitakse võitlusest tähelepanu pärast

Tähelepanu võitmine on tänapäeva infoülekülluse ajastul suurim väljakutse. Kommunikatsioonijuhtimise Aastakonverents 2018 annab ideid ja inspiratsiooni selle kohta, kuidas kommunikeerida nii, et Sind tähele pandaks. Lisaks saad põhjaliku ülevaate Eestis tegutsevatest kommunikatsioonibüroodest.
Kommunikatsioonijuhtimise Aastakonverentsil 2018 räägitakse võitlusest tähelepanu pärast
31. oktoobril 2018 Mustamäe Apollo Kinos toimuva Kommunikatsioonijuhtimise Aastakonverentsi teemadeks on: 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele