• 24.09.18, 16:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kommunikatsioonijuhtimise Aastakonverentsil 2018 räägitakse võitlusest tähelepanu pärast

Tähelepanu võitmine on tänapäeva infoülekülluse ajastul suurim väljakutse. Kommunikatsioonijuhtimise Aastakonverents 2018 annab ideid ja inspiratsiooni selle kohta, kuidas kommunikeerida nii, et Sind tähele pandaks. Lisaks saad põhjaliku ülevaate Eestis tegutsevatest kommunikatsioonibüroodest.
Kommunikatsioonijuhtimise Aastakonverentsil 2018 räägitakse võitlusest tähelepanu pärast
31. oktoobril 2018 Mustamäe Apollo Kinos toimuva Kommunikatsioonijuhtimise Aastakonverentsi teemadeks on: 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele