19. september 2018

Põhimõtted, mida peaks iga turundustiim enne meediakonkurssi teadma

Kert Kangert
Sügis on teadupärast meediaagentuuride konkursside toimumiseks kõige kuumem aeg. On kliente, kes peavad iga teatud aastate järel konkursi tegema ja on neid, kes soovivad lihtsalt turuolukorraga tutvuda või olemasoleva agentuuri välja vahetada. Kuna konkursi korraldamine koosneb väga paljudest detailidest, annab Idea Havas Media juht Kert Kangert nõu, millele enim tähelepanu pöörata.

Kuidas saab erinevate agentuuride pakkumisi omavahel kõige adekvaatsemalt võrrelda? (Mis on need mõõdikud, mille põhjal agentuur endale partneriks valida?)

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700