Case Study: AWR Arabian Automobiles ja Nissan Genuine Parts „KEFA Spare Parts“ agentuurilt TBWA\Raad (Dubai)
Araabia Ühendemiraatides elab teatavasti parajalt autolembene rahvas, mis on paraku heaks kasvupinnaks “mustale” autovaruosade turule. Võltsingute turg on tohutu, ulatudes miljonitesse dollaritesse. Lisaks valab õli tulle tarbija harimatus: enamik ei suuda võltsingut originaalosast eristada. Säärane olukord tekitab muret autotootjates. AWR Arabian Automobiles on Emiraartide suurim Nissani, Renault ja Infiti edasimüüja. Lähenemas oli Dubai autonäitus ja agentuur TBWA\Raad nägi siin võimalust lüüa kaks kärbest ühe hoobiga: harida tarbijat ja kasvatada müüki. Ühtlasi selgus, et üheks suurimaks väljakutseks võib osutuda hoopis allahindluskampaaniatele keskendunud konservatiivse kliendi veenmine pisut julgema turunduse teed minema.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.