Hando Sinisalu • 14 september 2018
Uudised
Ainult tellijale

Kuidas autoomanikke lollitades rohkem varuosi müüa

Case Study: AWR Arabian Automobiles ja Nissan Genuine Parts „KEFA Spare Parts“ agentuurilt TBWA\Raad (Dubai)

Araabia Ühendemiraatides elab teatavasti parajalt autolembene rahvas, mis on paraku heaks kasvupinnaks “mustale” autovaruosade turule. Võltsingute turg on tohutu, ulatudes miljonitesse dollaritesse. Lisaks valab õli tulle tarbija harimatus: enamik ei suuda võltsingut originaalosast eristada. Säärane olukord tekitab muret autotootjates. AWR Arabian Automobiles on Emiraartide suurim Nissani, Renault ja Infiti edasimüüja. Lähenemas oli Dubai autonäitus ja agentuur TBWA\Raad nägi siin võimalust lüüa kaks kärbest ühe hoobiga: harida tarbijat ja kasvatada müüki. Ühtlasi selgus, et üheks suurimaks väljakutseks võib osutuda hoopis allahindluskampaaniatele keskendunud konservatiivse kliendi veenmine pisut julgema turunduse teed minema.

Vormista tellimus kohe ja saad ligipääsu:
  • kõigile võtmega lugudele;
  • edukate kampaaniate case-study’dele;
  • raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele;
  • turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele;
  • bestmarketing.ee arhiivile.
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Marianne Liibert
    Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700