• 14.09.18, 14:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas autoomanikke lollitades rohkem varuosi müüa

Case Study: AWR Arabian Automobiles ja Nissan Genuine Parts „KEFA Spare Parts“ agentuurilt TBWA\Raad (Dubai)
Kuidas autoomanikke lollitades rohkem varuosi müüa
Araabia Ühendemiraatides elab teatavasti parajalt autolembene rahvas, mis on paraku heaks kasvupinnaks “mustale” autovaruosade turule. Võltsingute turg on tohutu, ulatudes miljonitesse dollaritesse. Lisaks valab õli tulle tarbija harimatus: enamik ei suuda võltsingut originaalosast eristada. Säärane olukord tekitab muret autotootjates. AWR Arabian Automobiles on Emiraartide suurim Nissani, Renault ja Infiti edasimüüja. Lähenemas oli Dubai autonäitus ja agentuur TBWA\Raad nägi siin võimalust lüüa kaks kärbest ühe hoobiga: harida tarbijat ja kasvatada müüki. Ühtlasi selgus, et üheks suurimaks väljakutseks võib osutuda hoopis allahindluskampaaniatele keskendunud konservatiivse kliendi veenmine pisut julgema turunduse teed minema.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele