• 05.09.18, 15:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas väiksest eelarvest maksimumi võtta

Iirimaalt pärit turundus- ja meedianõustaja Peter McPartlin jagas BalticBest 2018 konverentsil oma mõtteid eduka turunduskommunikatsiooni osas. Kokkuvõtte tegi Katariina Roosipuu.
Peter McPartlin
  • Peter McPartlin
  • Foto: Marko Mumm
Iirimaa meediaturul läheb eelarve vaatenurgast praeguseks juba jälle üsna hästi. Reklaamikulu inimese kohta on 239 eurot – enamvähem sama palju nagu enne masu ja umbes viis korda rohkem kui Balti riikides. Turundajate elu läheb samal ajal aga üha keerulisemaks, sest tarbijate tähelepanu võitmine maailmas, kus kõigil on iga päevaga aina kiirem, on tõeline väljakutse. Probleem on selles, et järjest kiirenevas maailmas on reklaam muutunud ähmaseks taustakujunduseks ning ükski terve mõistusega inimene ei sõlmi sügavat ja mõtestatud suhet ähmase taustakujundusega. Vähemalt ei ole sellele lootusele mõistlik oma turundusstrateegiat üles ehitada., mida ei tasu liiga tõsiselt võtta. Tuleb olla realist: inimestel on raskusi isegi teiste inimestega lähedaste suhete loomisel – seega suhe brändiga on pigem turundajate soovmõtlemaine, mitte tarbija enese prioriteet.” by Les Binet and Peter Field , et veenduda, kui pealiskaudsed need uskumused on.”.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele