Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Uus trend: agentuurid investeerivad idufrmadesse
„Käes on vabakutseliste laine - inimesed tahavad jätkuvalt töötada reklaamimaailmas, aga seavad oma tingimused: paindlik tööaeg ja talvitumine Balil,“ räägib Vilnuse agentuuri NEW loovjuht ja partner Tomas Ramanauskas.
Tomas endast: “NEW on brändingu, digi- ja sotsiaalmeediaagentuur. Me alustasime tegevust aastal 2011 ja oleme sellest ajast saati kuidagi suutnud olla Leedu tippagentuuride seas. Me anname tööd umbes 50 inimesele. Ma just mõistsin täna, et see on minu 18. aasta reklaamimaailmas töötada, aga mul on ikka selline poisikese tunne, kellel on veel palju õppida.”
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“